anneveogluu
Ben de aynı durumdayım.
Oğlum iştahsız ne hazırlasam yarısı kalıyor, ben de hem canım yemediği için sıkılıyor hem çöpe gitmesin diye atıyorum ağzıma sonra tabii pişman oluyorum, bana kilo olarak geri döneceğine gitsin çöpe diyorum.
Bayram da memlekete gideceğim, dönüşte sıkı bir diyete girip kalan kilolarımı vereceğim inşallah, kesin kararlıyım :)