Deletedmom5151 aslında erkekler biraz fazla tembel eşim eve gelip direkt uyurdu yemeğe kalkar yer tekrar yatağa bu baya uzun sürdü sonra bi kavga biraz daha iyi en azından gelip çocuğa bakıyor ben yemek yapıyorum evet çok söyleniyor ama yapacak birşey yok tek başına herşeye yetişmeye çalışmak aşırı zor ama hala yapmıyor altını değiş diyorum ben bilmyorum diyo bunun gibi bir sürü şey bazen bir ay kaş bıyık alınmadan geziyorum ama İnan’ın pes etmiyorum ben anneyim ve bunu göze alarak doğdum oğlumu çalışıyordum ara verdim mecburen burda çalıştığın maaşın yarısından fazlasını bakıcı istiyordu o nedenle bir kaç yıl kendim bakacam sanırım çalışıyorsunuz sizin için çok daha zordur ama bebeğinizi düşünün onun sizi ne kadar sevdiğini size muhtaç olduğunu sizinle mutlu olduğunu bekli biraz biraz düzelir ama eşinizin kesinlikle size destek olması gerekiyor bunu kavga ederek değilde güzel güzel konuşarak anlatın çok yorulduğunuzu depresyona girdiğinizi filan anlatın bekli değişir yapar