Herkesin başında aynı şeyler canım.ben de aynı durumdayım. Tek başımayım altı aydır. Bayram geliyor sözde, camlar berbat ev berbat. Ancak kızıma bakabiliyorum, çamaşır ütü vs. Mecburi işler dışında diğerleri kalıyor. Olduğu yere kadar napayım, elimden gelen bu. Ben kızım uyuduğunda önce Bi kahve yapıp keyif yapıyorum dinleniyorum, sonra işlere girişiyorum. Gün içinde az da olsa sevdiğin bişeyle uğraş, müzik dinle ya da kitap oku ya da kahve iç. Bugünler de geçecek bunu unutma, evladınla yaşadığın her anın tadını çıkar. Çok çabuk büyüyorlar ❤️