Akya bizde belirti göstermedi.. Kusma, ishal salgınına yakalandı, ilaç tedavisine başladık, 2,3gün bişey yemedi.. Bi sabah kendinden düştü.. Çok korktum eeg çekildi doktor keppra ya başladı.. Emar ı da sıra bulamadık gelecek hafta memleketde çektireceğim..