erva28 Guzelkizimmmm bizim bebişte hasta şimdi ateş düşmüyor antibiyotik başladık , şimdi kustu yavrum bir türlü düzeltemedi- hemşire bir akrabam dün dedi ki el ayak buz gibiyse bil ki onun ateşi 39 ve üzeridir dikkat et demişti