Guzelkizimmmm Materzioglu Materzioglu yok giydirmiyorum ama suyu seven cock şimdi suyu içmiyor 1-2 yudum zorla, verıyorum. Birde, ateş varken, ılık dus içn allah korusun havale dedıklerı icn aldırmadım
Avakado1 Guzelkizimmmm calpolun içinde de fitilin içinde de aynı maddeler var demişti bize doktorumuz o yüzden dolven yazıyorum dedi
Huelya Guzelkizimmmm bol bol ılık duş aldırıp ilaçlarını verin kızımın ateşi bir anda 40 a çıkar ve en az 5 gün sürer doktorumuz da antibiyotık vermiyor sadece takip ve ateş düşürücü ve bol sabır bi yerden sonra siz de alışacaksınız 1,5 yıldır sıka yakın yaşarım iştah gider huysuzlanır ama sabır 😢
parlaegegunes Guzelkizimmmm canım salgın var bizimkisi antibiyotiksiz geçmedi bizede başta vermedi doktor ama gece gittim ateşdüşürücü etki etmiyor dedim serum verdiler geçti sonra çevremde de çok duymaya başladım 2 arkadaşımın çocuğuda oldu evde geçmiyor bilgin olsun
CevriyeSarac Guzelkizimmmm Öncelikle çok geçmiş olsun. Büyük oğlumda yaşadım bende aynı şeyi ama ateşi 40 ı geçiyordu. Aynı şekil doktora götürdük bişeyi çıkmadı eklem yerlerine soğuk uygulama yaptık dönüşümlü ateş düşürücü kullandık 3 gün boyunca 4 saatte bir. Kızıl hastalığı diye bişeymiş. 3 gün kesinlikle geçmeyen ateş 4. Gün kırmızı kırmızı döküntüler oldu vücudunda komple o döküntülerden sonra ateşi geçti. El ayak ağız hastalığında da aynı şekil olur. Bizde geçirdiğimizde 6-7 aylıktık. Rabbim şifalar versin inşallan
Guzelkizimmmm CevriyeSarac çok sağolun biz, gece, ateş düsmediği için acile, gittik farklı bir, doktor, bakti boğaz kızarık ama kulak akıntı ve, iltihap olmuş dedi antibiyotik, basladi birde serum taktılr iyi geldi şükür
GSevilay65 Guzelkizimmmm fitil verdi bize de doktor fitil çok iyi geldi bizde 2.3 gün ateş yaşadık gece ağlamalar uykusuzluk vs dis dönemi ve boğaz enfeksiyonu dedi doktorumuz çok şükür fitil iyi geldi 40 dereceyi gördüm ya bende çok şükür elhamdülillah şimdi iyi
Guzelkizimmmm GSevilay65 bizdede, kulak iltihabi ve, akıntısı olmuş antibiyotk basladi, öksürükte basladi boğazıda kızarıktı sanırım gribe çeviriyor
Ndoruk Guzelkizimmmm benim de oğlum 40a dayanan ateşlenmeleri oluyordu. Acile götürdük dolven verdiler. Düşünce gönderdiler. Sonraki gün yeniden ateşlendi başka hastaneye acile gittik. doktora söyledik. Çünkü son zamanlarda çok sık hasta oluyordu. KBB ye gösterdiğimizde geniz Eti büyük alınmazsa sürekli enfeksiyon geçirir demişti. 6 tane antibiyotik iğne verdi. Geçti. 1 hafta sonra Tekrardan enfeksiyon geçirdi. Düşmeyen ateşler yeniden gittik. Boğazda kızarıklık var dedi kanda enfeksiyon çıktı. Beslenmiyprdu serum verdi ve sonra antibiyotik serum taktı. Hemen etkisini gösterdi. Sizde de inatçıysa eğer serumu sorun çok iyi geldi. Diğer türlü ilaçlarla çok zor oluyor. Sonrasında 1 hafta ilaç kullandık. Şimdi iyi çok şükür. 15 gün oldu
CevriyeSarac Guzelkizimmmm çok şükür iyi geldiyse. Çocuklar böyle büyüyorlar işte Rabbim beterinden korusun. Geçmiş olsun tekrar 🌸
GSevilay65 Guzelkizimmmm çok geçmiş olsun canım bizde sadece boğaz enfeksiyonu dedi ama antibiyotik 1 kere verdim kustu dahada vermedim ateş olursa fitil veriorum
Srnsrnsrn Guzelkizimmmm bizde de yeni oldu aynısı günde 4 kere ılık duşa soktum ,kucağımda dinlendirdim ,devamlı su teklif ettim bol bol emzir , alnına koltuk altına kasıklarına boynuna ılık suyla ıslatılmış bez koy. Ateş bitti döküntüler başladı şimdi vücudu benek benek. Viral salgın var 5.,6. Hastalık falan
Srnsrnsrn Guzelkizimmmm bizimkinde boğazda kızarıkşık vardı viral enfeksiyon yapabiliyor ama kulaktaki için bir bilgim yok. Teşekkür ederim şişede geçmiş olsun 🥹
123ilker_annesi Guzelkizimmmm çoraplarını limonla ıslatıp giydirin çok geçmiş olsun kuzuma rabbim şifa versin
Minnakordek Guzelkizimmmm canım sirkeli su ile ayaklarına havlu koy varsa alkollü su yapıp kol altlarına göbeğine ve kasıklarına köy alkol derken el dezenfekrani tarzı birşey
BuseCan Guzelkizimmmm dolven calpol 4 saat arayla dönüşümlü verebilirsin salgın var herkeste bizde yeni toparladık geçmiş olsun