ikizerkekannesi Nurumm12 yok ara ver demedi hiç bende sormadım açıkcası aklıma gelmedi ama eczacıda hiç ara ver demedi düzenli her gün veriyorum
Nurumm12 ikizerkekannesi evet yok şişe bitince ben de hiç sormadım bazen şişe bitince doktorlar birkaç ay ara verdiriyor bazıları da peşpeşe şişe al devam et diyor sormak lazım