ikizerkekannesi Linosh şuan kullanıyorum ama tuvalet eğitiminde olduğumuz için çişlerini tutuyorlar o yüzden şuruptan mı bilemedim ben
Linosh ikizerkekannesi koku alinca korktum ama aynı o şurup gibi kokuyor doktora danışıcam ins enfeksiyon değildir
ikizerkekannesi Linosh enfeksiyon olsa başka belirti verir heralde şurup olabilir sizinde şüphelendiğiniz gibi
Linosh ikizerkekannesi ilk yas kontrolünde hicbir belirti yoktu koku hariç yine ama kaka gibi düşünün idrarda enfeksiyon cıktı 2 ay geçti üstünden belki ben korkumdan öyle hissediyorum ama tabi doktor şart
ikizerkekannesi Nurumm12 evet iyi bir şuruptu memnundum ama şuan sık hasta oldukları için ligona kids kullanıyorum içinde bağışıklık destekleyici vitamin ve balık yağı var sanki bu şurup kilo aldırdı iştahları açıldı gibi (2. Şişedeyim)
Nurumm12 ikizerkekannesi ben de arayıştayım argivit mi alsam bilemiyorum iştah için özellikle arayıştayım
ikizerkekannesi Nurumm12 ligona daha işe yaradı sanki ben ligonadan devam edicem sabah kahvaltıdan sonra 1 tatlı kaşığı veriyorum 3 yaş 3 aylıklar
ikizerkekannesi Nurumm12 bende doktordan sonra eczacıya sorduğumda eczacıda önermişti yararı olur demişti
ikizerkekannesi Nurumm12 evet doktor önerdi ben argivit ve balık yapı kullanıyordum bu yıl sık hasta oldular demiştim doktor bunun içşnde hepsi var bağışıklık içinde güçlendirir demişti diğerlerini bırakıp buna başladım
Nurumm12 ikizerkekannesi anladım canım çok teşekkür ederim şişe bitince tekrar akıyor musun doktor ara verdiriyor mu
ikizerkekannesi Nurumm12 yok ara ver demedi hiç bende sormadım açıkcası aklıma gelmedi ama eczacıda hiç ara ver demedi düzenli her gün veriyorum