Y-A-Annesi japonicamother kben o aylarda verince biberon verdim büyük geldi ağzı çay kaşığı ile verdim 5 aylık olunca şimdi kendi bile ara ara tutuyor kendi içiyor 🥰
Sblatc japonicamother benim kızım 6 aylık hiç biberon kullanmamıştık şimdi biberonla su veriyorum ama içemiyo ısırıyo dişlerini kaşıyo sadece o arada bi kaç damla su gidiyo😅
Zynpfirat japonicamother bence kaşıkla vermeye devam edin 6 aylık olunca bebekler için suluklar var onlardan alırsınız.suluk ağzı farklı zaten ben öyle yapacagim