Ruzgarveannesi1 dogumdan iki hafta sonra hamilelik oncesi kiloma dondum korse kullanmadim annem karnimi sardi baya sıkı dogumdan sonra.kirkimiz ciktiginda hamilelik oncesi kilomunda altina indim halada kilo veriyorum istemsiz olarak(47kiloya dustum ) karnim yok denecek kadar az ama cok zayif oldugum donemlerde bile minicik gobusum hep vardi dogum yapali uc ay oldu gobegimdeki cizginin rengi acilmaya basladi doktorumda alti ayi rahat bulur ama gitcek merak etme demisti