mavilimorcicek41 Ruzgarveannesi1 mutlaka yap kuzucum ben 10 gün yapabildim annem yanımda kaldığı sürede hem spinal yerimdeki ağrım da azalmıştı annem gidince hem bebek hem ev işleri çok yapamadım ama gece uykularım bile rahatlamıştı
Halimea Ruzgarveannesi1 benimki c 40 gune kadar gobegim gitti cnm, sadece dikis izi olan yer varya orası gitmedi.
Ruzgarveannesi1 mavilimorcicek41 bugünden başlim o zaman ben kuşumm annem yanımdayken o da gider bir kaç güne hiç yapamam 🥺
mavilimorcicek41 Ruzgarveannesi1 ben şuan 2.ye hamileyim anneme diyorum bunda fazla kal yanımda az keyfini süreyim diye anneler olmasa ne yapıcaz acaba 🥴
Ruzgarveannesi1 mavilimorcicek41 kesinlikle iyi ki varlar benim de ilk bebeğim tecrübesizlik var iyi ki annem var yanımda bide biz uzağız bakalım gidince napacam 🫣🥺
mavilimorcicek41 Ruzgarveannesi1 hiç kötüyü düşünme anneler gidince de kendi düzenini oturtmuş oluyosun bebekle daha fazla kendi halinde kalıyosun bi düzen gelişiyo annem gidince 1 hafta zorlandım kahvaltı yapamıyodum akşam yemeği yiyemiyodum sofrayı kuruyoduk bebek ağlıyp diye ya ayağımda sallarken yiyodum ya eşim yiyip bebekle ilgileniyodu sonra ben yiyodum ama çabuk alıştık annem yanımda uzun süre kalsa belki ona güvendiğimden alışamıcaktım
Zeliff Ruzgarveannesi1 doğum yapar yapmaz göbeğim ve kilom gitti benim ama kahverengi çizginin kaybolması bir ay filan sürmüştü.
Zeliff Ruzgarveannesi1 evet arkadaşımla aynı gün doğum yaptık onun göbeği hâlâ 4 aylık hamile gibiydi o zaman. Bünye meselesi göbek işi. Birde ben hamilelikten önce fitness yapıyordum evde düzenli olarak o yüzden kaslarım sıkıydı doktorumda söylemişti göbeğin kalmaz senin diye. Hamileyken kocamandı çünkü yarım dünya gibiydim doktoruma nasıl gidecek bu kadar göbek demiştim
Ruzgarveannesi1 mavilimorcicek41 orası da öyle evet ben bunları düşünüp o yüzden memlekette doğum yapmak istemedim annem sen gel burda doğum yap daha iyi olur demişti ama ben düzeni oturtmak için istemedim şimdi de diyorum iyi ki gitmedim diye bebekle bir şekilde bizde büyücez elbet zordur illa ki ama anne olmanın gücüne inanıyorum 😍❣️
Cangul Ruzgarveannesi1 benim göbeğim aşrı büyüktü çogu gitti ama biraz kaldı 5 ay oldu hamile gibi duruyorum gitmiyor benim çok üzülüyorum
mavilimorcicek41 Ruzgarveannesi1 annem gittiğinde oğlum 4 günlük sünnetliydi ki ben yaraya bakamam normalde öyle bi bakıyosun ki tek kalınca ilk gece gaz sansıcından bebeğim ağlama krizlerine girdi dedim bu geceyi biz bi şekilde kimseyi aramadan atlatırsak oldu bu iş diye şuan 21 aylık geçiyo bi şekilde o günler 😂
Ruzgarveannesi1 mavilimorcicek41 dimi ahh ahh ana olmak zor 12 günlük tecrübeme dayanarak söylüyorum 😂😂😂😂 daha bizim de sünnet işimiz var Allah yar ve yardımcımız olsun amin 😂🙏🏻
Ruzgarveannesi1 Zeliff benim spordan anladığım sadece yürüyüştü 😂 göbeğim de çok çıkmadı niye böyle kaldı anlamadım doktorum da kilo almadığım için tebrik falan etti hatta ama elimde kaldı göbek 😂
meyaski Ruzgarveannesi1 Sen gerçi kiloyu problem etmemissin pek. Benim kafama dank eden kiloydu 😂 O kahverengi çizgi dediğin yukardan aşağıya inen değil mi? Eğer oysa kızım 14 aylık olacak, rengi açıldı ama hâlâ duruyor.
Ruzgarveannesi1 meyaski kilom olmadığı için kiloyu dert etmedim aynen 😂 birden göbek inince şu an kalan göbek derdim inşallah gider o da 😂
mavilimorcicek41 Ruzgarveannesi1 http://www.yeditepehastanesi.com.tr/sezaryen-ile-dogum-yapanlar-icin-lohusa-egzersiz-asamalari doktorumun bana verdiği hareketler aynısı kuzum