Balkaymakannesi89 aynı beni anlatmışsınız okurken kendimi gördüm 😅 bende şuan 17 aylık kızım ve bir iki ay sonra kilo verebilirsem fazla uzatmadan çocuk sahibi olmak istiyorum.Ben genelde polikistik over olup ilkinde sorun yaşayanların ikinci bebekte kolay hamile kaldıklarına şahit oldum.cevremde örnekler var.Sut koruma mevzusu bence hikaye yani korumuyor.Eger düşünüyorum diyorsanız korunmasiz ilişkiye devam edin.Bizler zaten zor hamile kalıyoruz beklemeye gerek yok.Vakti zamani gelince hamile kalırsınız inşallah.hakkinizda hayırlısı olsun.