Kızlar merhaba ben bir konuda danışmak istiyorum nasıl bir yol izlemem gerektiğini bilemedim öncelikle bebeğim 10 aylık ve 1 yaş yada 1.5 yaşına girince tekrardan bebek sahibi olmayı istiyorum şimdi neden çoçuğunuz çok küçük diyenler olacak ama ben üst üste büyütmek istiyorum bu benim tercihim çünkü ilk çoçuğumda tedavi ile oldu ilaç kullandım çatlatma iğnesi vs kullandım eee yaşımda küçük değil 🤣benim sorum şu ben daha adet olmadım bu durumda yumurtlama günlerimi bilmiyorum malesef çünkü zaten adetim hep düzensizdi ve polikistik vardı ovülasyon kullanıyordum bazı insanlar süt insanı korur gebeliğe engel olan kişiler olabiliyormuş açıkçası bir kaç kez korunmasız ilişkim oldu cesaret ettim 🤣ama gebelikte oluşmadı oluşmayınca bıraktım dedim belkide süt koruyor gebeliğe engel yada ilk çoçuktaki gibi gene tedavi gerekecek eee bu durumda 2 yaşa kadar bekleyecem zaten ilaç kullanamam aranızda böyle sorunlar yaşayan varmı acaba