watermelonlove ece_arel Doktor onayıyla başlamadıysanız kesin ve doktorunuzla görüşün o ne zaman uygun görürse o zaman başlayın ömrü boyunca yiyecek aceleye gerek yok tabi doktorunuz başlattıysa durumu onunla da paylaşın yönlendirmesine göre hareket edin
cupacakes ece_arel benim kızım 6 aylıkken başladık bi ara tamamen reddetti doktorumuz 1 hafta verdirdi sorun olmaz zaten çok erken başlamış
Smy3203856 ece_arel bebeğiniz cok mu zayıftı doktorunuz neden bu kadar erken başlattı, eğer cok zayıf değilse 5. Ayını bekleyin en azından bağırsakları daha hazır değildir cok zorlanır bebek yazık
fadikada ece_arel fadikada doktor bu şekilde söyledi 2-3 kaşık veriyoruz Doktor meyveyle mi başlayın dedi 🙄
Smy3203856 ece_arel kilosu bu kadar iyi olan bebeğe hiçbir doktor bu bu kadar küçükken ek gıda başlatmaz. Doktorunuzu mutlaka değiştirin