Merhabalar bizde 5 ay 10 gunluguz 4 ay 25 günlükken ek gıdaya tadımlara başlamamızı soylemisti doktorumuz basladim ilk 3 gün cok huzursuzluk yaşadık ben dişi çıktığı için diye düşünüyordum ki kabizligindan farkettim malesef sindiremiyo kestim sadece yogurt veriyorum az miktarda 6. Ayı dolunca tekrar baslicam