Yusra34 Grkemyktas Her ne kadar 27 derece uyku modunda calıssa bile ince uzun kollu pjamalarla uyuyor. Ben bile bazen odasında yattıgım zaman üşüyüp üstüme örtücek bişeyler arıyorum 😅
Merve1705 Farahzeynep aynen öyle üstüne pike örttürmüyor hemen tekmeleyip kendini uyandırıyor o yüzdrn hiç bir şey örtmüyorum bende 🤣
Neslisahh Grkemyktas Kolsuz zıbın altına ince pijama üstünü kesinlikle örttürmez 😌 Bende uydukentteyim ama odasının camını açmıyorum sabaha karşı serin olur bi yerden cereyan yapar diye🤭😌
Mervecik1 Grkemyktas zıbında yok vallahi, fransada yaşıyorum geçen haftalarda 39/40 dereceydi, Şuan 23 derece ama üstünde sadece askılı tshirt var altında bezi öyle uyuyor :)
Milaninannesi Grkemyktas örtünmediği için ve geceleri serin olduğu için incecik uzun kollu ve patikli pijama ile yatırıyorum gündüzleri ne kadar sıcak olsa da gece hiç terlemedi şimdiye kadar 😁
Alyosunannesi Farahzeynep aynen cnm tekmeleyerek uyandiriyo kendini vlla bj gunduzde gecede cam acik ve sdce tek zibinla havaya gore muslij ortuyrm ustunr mesela dun gece esiyor gbi hafif serindi orttum ortu ve demek onada serin geldi hcbir sekilde ustunu acmadı .bnu anladm yni bnce sıcak oldgu icn ortu istemiyorlar
Farahzeynep Alyosunannesi kontrol ediyorum zaten göğüs bölümünü ateş gibi oluyor 🙄 2 aydır böyle yatıyoruz hasta olmadık, demek ki üşümüyor 🤗
Kdrsbk1 Bence fazla sıcağa alıştırmamak gerek 😊 ben doğduğundan beri tek tük uzun kollu vs giydiriyorum 1.17 ay oldu şimdi sadece zibinla sabahta gecede aynı şimdilik bir sıkıntı yok 😉 bakalım
Minamom Grkemyktas zibin üstünude ortmuyorum balkonun kapısıda açık. Zaten sıcak hiç başka birşey giydiremem bana fenalık geliyor
Portakal Grkemyktas 1e kadar zıbınla duruyo sonra uzun kollu pijamalarını giydiriyorum bizim evimiz o saatten sonra serinliyor ve ben üşüyorum 😂
[silindi] Grkemyktas yarım kollu zıbın altınada da pijama üzerinedr uyku seti yorganı baya serin hava çünkü bazı geceler ayaklı uzun kollu uyku tulumu bile giydiriyorum
Cicegiburnundaanne Grkemyktas yan odada klima calisiyor oyuzden uzun kollu zibin altinada uzun pijama uzerinede pazen battaniye örtuyorum..klima calismaz ise altina uzun pijama kisa kollu zibin ve daha ince bi örtu örtuyorum