Grkemyktas vallahi benimki gündüz bezle geziyor akşam zıbın ile uyuyor, üstü açık. Üstünü örttüğüm an uyuyor olsa bile tekmelerle açılıyor o üst 😂 sıcaktan kaynaklı olabilir. Döndükçe kendini uyandırıyor olabilir. Benim kız terlediğinde uyanıyor direk 😂 o yüzden camlar da hep açık