Minnosanne06 Nesli06 benim bebeğim bugün 7 ay 21 günlük ve nerdeyse 3 haftadır kendimle birlikte sokuyorum banyoya. Temkinli olun köpük ikinizin vücudunda olunca evet bebek kayar,o yüzden ben hemen aramıza su döküyorum sonra vücuduna kafasına filan öyle olunca kayma durumu olmadı.
halamidagakaldirmislar Kızım da 17 aylık ben duşakabinin zeminine onun üstünden çıkardığım zıbını koyuyorum bazen oturduğu yerden bazende ayakta duş aldırıyorum bu şekilde çok kolay oluyor, hemde zıbından dolayı ayakları kaymıyor o da cama tutunuyor 🙂
Aliasafinannesi27 Nesli06 40 i çıktığından beri banyoda kucağımda yıkıyorum şuan 3.5 aylık inanın ki küvette yıkamaktan daha kolay ben genelde geceleri yıkıyorum eşim evdeyken ilk girio bir duş alıyorum sonra eşim bebeği getiriyor bebeği yıkıyorum eşim havluya sarıp alıp içeri götürüyor bende bornozumu giyip cikiyorum ilk önce bebeğimi kurulayın kremliyorum sonra üzerini giydirip emzirip yatağına bırakıyorum sonra da ben giyiniyorum 😇
Senanurkmrc Nesli06 yere atlet serin üstüne otursun durularken ayağa kaldırırsın oldu bitti en sağlam bu
Zeliff Nesli06 Benim kızımda 17 aylık küvetinde yıkıyorum oyun oynuyoruz daha çok ördekleriyle filan. Ama banyoda yıkadığımda oldu ayakta dikildi bende yıkadım. altına havlu yada müslin bez açtım ayağı kaymasın diye. Havlunun üzerine oturtup öylede yikayabilirsin. Kucaktan kayabilir
pandemibebegi Nesli06 Kucağında yıkamak bana hep zor geldi yapamadım. Küvette yaptırıyordum. Yürüdükten sonra kolay kolay düşmeyecek kıvama gelince artık duş başlığıyla bebek ayaktayken yaptırmak çok kolay oluyor. Bence en kolayı böyle. ( Ama ben kendim girmiyorum onunla hoşuma gitmiyor o şekilde )
Sontvbukucu Nesli06 bebegim 9 aylik yenidogan döneminden beri beraber dus alıyoruz 17 aylik bebek de düşmez artik :) kucağınıza bir havlu koyun oyle oturtun hiçbir yere düşmez
Dilekctnky Ayağının altına kaydırmaz birşey havlu falan serip. Yıkatabilirsiniz. Hem çok keyifli oluyor.
Elevka_96 Nesli06 doğduğu gün annemler yıkadı ondan sonra kucağımda yıkadım eve hiç küvet almadım sadece kova ve masrapa 4. Ayda beridir kova dahi doldurmuyorım duş başlığı ile 2 dk çıkıyoruz. İlkin korktu biraz yıkarken şuan çok alıştı banyoyu görse heyecan yapıyor. Püf noktası da kendine güven temkinli ol önlemini al ve biraz cesaret 😅
Bebegimlebirhayat Nesli06 iki bebeğimide 2 aylık olduklarından beri banyoda kucağımda yıkıyorum her zaman ılık su akıyo ve çok rahat oluyoruz hemde sakin sakin tentene temasla 2aylıkken altıma kaymasın diye eski bi havlu koyuyordum havluyu ıslatıyordum sıcak suyla sonra bebeğimi alıyordum yıkıyorduk ve çıkıyorduk. Suan 3 aylık havlusuz yıkıyorum artık tek basıma da yıkayabiliyorum
sedaozan Nesli06 birlikte girin ve bebeğinizin altına bi havlu koyup ona oturtun ben öyle yapıyorum hiç kaymıyor oğlum 😂
1Mother1Boy Nesli06 Biz kendimize yer havlusu yaptık kaymaması için yere havluyu seriyorum onun üstüne basıyor ayakta yıkıyorum. Yıkandıktan sonra birazda suyla oynuyo bornozunu giyip çıkıyor. Benim oğlum çok seviyor banyo yapmayı suyla oynamayı sudan çıkarması biraz zordu ama şimdi kendi çıkıyor artık.
Miranbeyinmothersi Nesli06 3 aydan sonra yıkamaya yardım edecek kimse olmadığından eşim banyodayken yada ben banyodayken beraber yıkanmaya başladık mesela eşim dusa girer onun kucağında yıkar ben alırım o dusuna devam eder yada tam tersi ben . Şimdide ben tekkende aldırıyorum 4 ay 7 günlük bebek
eylulkus Ben de 4 ayından itibaren gerek beraber gerek oturakta gerek yere müslin sererek banyoda yıkıyorum özellikle müslin serdiğimde çok eğleniyor fiskiye ile sürekli göbeğine sırtına su gelince çok keyif alıyor 👍🏻😊 deneyin oturağınız yoksa şu an 8 aylık bu arada
Melek1921 Merhaba ben 2 aydır falan duşa kabinde yıkıyorum küvetin altına serdiğim havlusu vardı duşa kabine serip oturtturuyorum öyle yıkıyorum küvetimiz küçük geliyor.
Ndrg-12 Nesli06 dün 4 aylık oğlumu yıkadık eşimle. O kucağında tuttu ben yıkadım. 18 aylık kızımı tek başımıza da yıkıyoruz banyoda kucakta çok rahat bence
BerrinHEA Nesli06 kızım 11 aylık acayip hareketli ben chicconun portatif mama sandalyesine oturtturuyorum öyle yaptırıyorum