Burcubuse26 aynı durumdayım ya hatta geçen post açmıştım.6,5 aylık, son bir buçuk aydır o kadar sık uyanıyor ki. Çoğunda emmiyor bile derdi açlık değil. Benimle uyumak istiyor, yatağımızda olduğu an aralıksız uyuyor. Ama emeklemeye falan başlayınca yataktan düşer korkum var ama alıştı bi kere :( bu arada emerek de uyumuyor hani yanımda pışpışlayarak sarılarak uyuyor sonra yatağına alıyorum. Ama maks bir saat sonra ağlayarak uyanıyor, tekrar uyutup yatağına koyuyorum yine beş dk sonra uyanıyor