Birdirbir 3 günlükken doktora gittiğimizde bu çocuk kesinlikle sarılık olmaz riski yok dedi. 2 aylık olana kadar 2 saatte bir emzirdim. Sütüm yetmiyordu mama da veriyorduk ama verdiğimiz mams ölçüsü çok az, 9 aylık oldu hala içtiği mama ayına göre çok az. 2 aydan sonra kalkarsa emzirdim. Hiç uyandırmadım. Şuan 9 aylık gelişimi çok iyi yüzde 85lerde,çocuk kendisi acıkınca kalkıyor zaten. Gece uyanmadan uyuduğu zamanda oluyor.