Bebek 1 yaşına geldiğinde anne sütünün amacı onun bağışıklığını güçledirmektir büyümesi ve gelisimi icin oynadığı rol azalır zaten. Ama bu dönemler geçici merek etmeyin biz hastayken 1 yudum su içemiyoruz yavrular ne yapsın minicikler daha ne acılar cekiyolar kim bilir o ufacık incileri çıkarmak icin. Bu dönemde zorladıkça ek gıdayı inada bindirip reddedebiliyorlar ve bu dönem atlatildiginda boyle devam edebiliyo ne yazıkki ısrar etmemek lazım. Yoğurt meyve püresi bol bol emmenin yanında su. Benim kizim da yemiyo bu aralar reklam izlemeye bayiliyo reklam izleyip yediriyorum sonra kapatıyorum bir süre televizyonu