Ece011 Adoskom bizde aynısını kullanıyoruz. Kullanımında dil altına fıslatıp 45 saniye yutulmayacak yazıyor. Bunu nasıl yapabildiniz kızım yutuyor hemen. Faydası olmayacak diye korkuyorum çünkü yükselmezse iğneye başlatacağız.
Adoskom Ece011 kızım tadını çok seviyor fısfısın ucu ağzına girdiği an emmeye başlıyor zaten yutuyor direk🤣🤣 ama alıyordur gereken vitamini diye düşünüyorum yoksa hiçbir bebeğin onu yutmadan bekleyeceğini sanmıyorum içinizi ferah tutun inşallah iyi sonuç alırsınız 🙏
Ece011 Adoskom evet tadı güzel benim kızımda sevdi ama hemen yutuyor maalesef. İnşallah almıştır faydasını geçmiş olsun sizede. 🌸
eylulmin g0707 aşı konusunu bilemem de benim kızımın da 1 yaş tahillerinde aşırı düşük çıkmıştı. Üstelik ben sürekli yumurta, et yedirir, her çorbasına kemik suyu koyardım. Ona rağmen aşırı düşüktü. Beş tane iğne vermişti doktor bize de.
Aylakiz0-6 Piraye2021 b12 ocean mı kullanıyorsunuz. Banada doktor onu önerdi ama eşim gittiği için nasıl kullanıcamıxı sormamış. Üzerinde her gün bir fıs diyor doktor size haftada bir mi dedi
Piraye2021 Aylakiz0-6 ocean B 12 evet, ilk hafta 3 gün arayla 1 fıs verdim , ondan sonra sadece pazartesi günleri 1 fıs veriyorum karışmasın diye. Eczacı her gün diye tarif ediyordu doktor böyle dedi deyince doktora göre kullanın dedi
Aylakiz0-6 acimavi nasıl kullanıyorsunuz ocean üzerinde hergün bir fıs diyor ama siz nasıl kullandınız bir de kusma yapmış mıydı bebişte
Burcinisp Gzmovn fark etmez ama ben daha az kimyasala ve hormona maruz kalıyordur diye kuzu kullanıyorum