g0707 dodex mi igneniz? Bize de igne yazıldı ama ben bir yanlislik yaparlar veya bebeğimin canı acimasin iğneden diye b12nin spreyini aldım. Şöyle bir şey de var.emzirme döneminde anneden aldığı için bebek,kendi b12 degerinize baktirip siz de takviye kullanabilirsiniz. Bu durumda bebek sizi emdiği için b12yi alır demişti doktorumuz ve eczacimiz.