Ballkizimm canım bugun 4. Gunumuz yine kacırmalarmız oluyor ama mesela uyanınca bezi olmasına ragmen sabah tuvalete gitmek istedi (oyun ıcınde olabilir) ama sonu olarak istedi ve beni kendi goturdu.dun restorana gittik acıkcası bez taktım orda bile cısını her yaptığında bana soyledı. Mesela odasına baktımmıkınıyor annecim gel tuvalette yap ben sana kitap okurum dedim yine tuvaletine yaptı. Allahm insallah ogrenır.bıde 15 dk bir alarm kurdum bol bol gidiyoruz. Simdi sorun yok bakalım ne zaman alısacak