Kızım tam 2.5 yasında biz bugun basladık.
Oncelıkle kızım konuşsamıyor ama her turlu kendini ıafede ettıgını İcin, bezden rahatsız olduğu, ben tuvalete gidince oda gelip comeldıgı ve ne zaman klozete tutsam hadi kızım çişini yap dediğimde yaptığı İcin basladık.
Evet altına kacırdı ve her kacırdıgında aaaaa dedi. Kendi soyledı birini yoksa farketmemıstım. Acaba kac gunde oturur. Geceye baslamıcam gunduzu once oturtmak istiyorum.tevrubelı anneler yardım eder misiniz?