pandemibebegi kaç yaşında. Benim kızıma babnnesi almış küçükken süremiyordu, itme özelliği de olmadığı için dışarda hiç kullanamdık. Ama 2,5 yaşına doğru pedalları çevirebilmeye başlayınca kendi kendine sürdü. Öncesinde süremezken keşke kontrollü olanlardan alsalardı dedim, evde vardı diye yenisini de almak istemedim. Kontrollüler iyi bence ama pedal çevirebilme yeteneğini öteliyor mudur bilemiyorum.