Yusufali_ bizde de öyle olmuştu. 1 ay pişik devam etti mantarda eklendi. En son dermatolojiye gittik 2 tane ilaç verdi 1 hafta olmadan iyileşti. Ama bezden kaynaklı dedi. Bezi 1 numara büyük kullanın bi süre kremleri düzenli kullanın ıslak mendil kullanmayın geçen demişti cidden 1 hafta dolmadan geçti.