Yusufali_ 1 yaş 20 günlük oğlum var ne yaptıysam pisigine engel olamıyorum. Zeytinyağı sudocrem pudra pişik kremleri her seferinde yıkama da geçirmiyor. Bu konuda lütfen yardım edin. Bugün geçer gibi olsa yarın azıyor ne yapmalıyım?
cemre_-34 Yusufali_ geçmeyen pisliklerin altında belli sebepler yatabilir alerjik gibi bir hekim görmeli
YgmrEla Yusufali_ çok geçmiş olsun. Denedin mi bilmiyorum ama inatçı pişiklerde Trosyd çok etkili, eczaneden reçetesiz alabilirsin
9876anne Yusufali_ travazol veya sünnet merhemi vs sürmeni tavsiye ederim birde çok hassastır cildi bezden kesmeye bak bence
Yusufali_ cemre_-34 sıfır alerji sadece çok hassas cilt yapısı var denmişti doğduğunda. Teşekkür ederim bu arada 🙏
Yusufali_ Hellomoto denedim dediğim gibi bugün geçse en geç iki gün sonra yine kıpkırmızı oluyor poposu 🤦♀️🤦♀️
Feyzagkgz Furacin tüp merhem var bence deneyin Ben evimden eksik etmem kedi şeyini görüp yara şansa ondan sürer bizim evde dhdhdjsj
Yusufali_ 9876anne trysoid adındaki kremi deniyorum şuan için bakalım bez için daha yeni bir hastalık nedeniyle ameliyat oldum o yüzden başka bahara kaldı 🤦♀️🤦♀️
Adrianist Ben zeytinyağının asidini çıkartıp her bez değiştirmemde pamukla sürüyorum pişik olan yerlere ve çok iyi geldi dönüşümlü olarakta fito ile exoderili karıştırıp sürüyorum faydasını gördüm
Yusufali_ Adrianist zeytinyağınin asidi nasıl çıkıyor? Ben direk sürüyorum tenine ama ise yaramadı oda
Yumut Yusufali_ trosid kullan hemen geçirir trovozelde kortizon var benim söylediğim kremde yüzde bir kadar var kullanabilirsin
Eflal2 Bizde aynı dertten çektik antibiyotik kullanım sonrasında pişik olduk kaniyodu artık hamazinc kremle travazol kremi karıştırıp kullan demişti doktor çok şükür onunla bı kaç güne geçmişti
Selin1234 Yusufali_ zeytinyağını isitarak asiti ortaya çıkıyor birde karabaş otunu deneyin oda hemen iyilestiriyor
Adrianist Yusufali_ bir şişeye koyup içi su dolu tencerenin içinde ağzı açık şekilde kaynatın maximum 5 6 dakika