necmiyeerim gitmedim çağırmadı da zaten. Doğumdan Bir hafta sonra dikişlerimi aldı tamam bir daha görüşme yok mu dedim hayır normal hayatına dönebilirsin dedi işte. Kendimi ne zaman hazır hissedersem o zaman yapıcam. İçimdeki korku geçmiyor. Daha çok baskı oluşuyor üzerimde.