Gulde09 öyle bişey olsaydı doktor bence onu da alırdı ya da söylerdi 40 kontrolüne gittiniz mi gitmediyseniz bi gidin danışın bence ama şimdiye çoktan iyileşmiş olmalı. Benim ipler kendisi düştü 40 kontrolüne de doktorum çağırmamıştı o kabarıklık ve hala dikişliymiş gibi gerginlik hissi vardı ama tabi temkinli davranmakta fayda var yine de normal hayattaki gibi olmadı ilk başta.