Ahelmetcinogl Yigitsvlm hayır mavi şişesi olan günlük sütü alıyorum ama şokun sütü daha güzel geldi şoka geçtim. Isıtarak denedim bi kaç defa güzel olmadı güzel tutmadı o yüzden kaynatıyorum.
Kplnnn bbbus95 yok 40 derece civaro sıcak olacak. Parmağınızı 10 sn kadar yakmayacak şekilde anlayabilirsiniz
bbbus95 Kplnnn aaa bilmiyodum pastorize süt alıp oda sıcaklığına getiriyodum sadece. Kaynattıktan sonra ılıtıyorum öyle koyuyorum dimi
Erguvn Ahelmetcinogl activia sadeyi bazen yediriyorum ben de yeni başladık. Ama hep böyle gidemem mayalamam lazım. :)
Hanboz Poyrazin_annesii doktorumuz yoğurtla başlamayı önermemişti bize ilk sebze ile başladım havuç kabak patates anne sütü yada devam sütü katarak yedirdim sonra meyve 7. Ayda yoğurda başladım pastörize süt ile küçük kavanozlara mayalayın
Poyrazin_annesii Hanboz meraba o küçük kavonozlara mayalasam dıyorum ama kavonoz cpk gelır bıtıremezse dolaba tekrar koyup verebılırmym
Hanboz Poyrazin_annesii ilk başladığınızda bir günde bir kavanoz açın kalanı siz tüketin 7 kavanoz yapıyordum ben bir hafta kullanıyordum sonralarda kavanozu ertesi günde verebilirsiniz