İlk oğlumda heves edip keci sütünden yapayım daha faydalı diye düşünmüştüm mayalayamadim🤭😕 uzadı bir de bı agir kokuyordu..beceremedim ben bu işi deyip bıraktım..bundan 8-9 sene önce..
Şimdi küçükte ek gıdaya geçerken en büyük korkumdu..yoğurt mayalamak..sordum sorusturdum okudum araştırdım..açık süt satan biri sokağa geliyor komşular falan alıyor ama guvenemefim..
Ben de ŞOKun bakraçlik sütü var onu alıyorum..ilk başlarda activia ile mayaladim .sonra güvendiğim bir konusundan aldım..böyle devam ediyoruz .tabi ilk başlarda tutmadığı da oldu .acemilik halleri🤣 sonuçta ben başardım..