Sebusebu biz de hiç ilerleyemedik. Ek gıdaya başladığımızdan beri 200 gr verdi hatta. Buna çok üzüldüm. Ek gıdayı reddettiğinde gün içinde memeyi de reddediyor. Gece biberonun içine besleyici bir şeyler yapıp vermeye başladım. Din gece ilk defa eline kayısının yarısını vermiştim onu baya iştahla ağzına götürdü. O her ağzına götürdükçe gizlice arkadan ağzına kayısı püresi verdim. Çok büyük konuşuyordum. Yemek konusunda sıkmayacağım zorlamayacağım diye. Ne dediysem tersini yaptım bu beslenme konusunda