Bebeğimle tadımlara başladık ancak gıda diline değdiği an öğürmeye başlıyor. 1 gr mideye gitmiyordur. Öğürüp öğürüp en sonunda kusuyor. Zorlayıp beslenmekten soğutmak da istemiyorum. 10 gündür böyle. Bir kaşık yemek vermeye korkar oldum kusturacam diye. Tecrübeli anneler sizde bu süreç nasıl geçti? Ne kadar sürede bitti bu durum? Önerilerinize açığım