Kder01 benim kardeşim ameliyat oldu şikayetleri hiç yok neredeyse yaşı küçük olduğu için sadece yorgunluğu var ama benim şikayetim çok fazla ama yarın gel yaparım dese giderim eşine pil mi dediler ondan mı olmuyor ama olmazsa ani kalp krizi geçirebilir Allah korusun ve yaş ilerdikce kalp büyüdüğü için daha sıkıntı oluyormuş doktorlarda butun sikayetlerin var bir tane bilinç kaybı bayılma bekliyoruz buda olursa hemen alicaz seni dedi artık rahat heves almak istiyorum