Doguma girmeden once protokol imzali kagidim vardi anksiyete problemi var diye ilac17 li yaslarda kullanmistim ama sonra biraktim 25 yasinda anne oldum bu surec beni cok yipratmisti hep bi korku vardi icimde onceden kemoterapi kullandigim icin bebegime birsey olurmu bebegim sagliksiz olursa korkusu sonra ya doguramazsam korkusu hep bunlar oldu sonuc sezaryen dogum ve genel anestezi ile dogum yaptim kizimda bende cok iyiyiz panik atagim gene var ufacik birsey olsun kizimda hemen panikliyorum