iremceren ya inşallah ya cok zor bir donem cok zor bi huy gerçekten. Yaramazlıgi hicbirseyi yoktur bu huyundan baska ama bu huyu bin yaramazliga bedel. Kimseyle bir araya gelmek istemez oldum en yakinimla bile. Çünkü onlar da bıkkınliklarini dile getiriyor sürekli ben kat kat strese giriyorum. Ben zaten istemem böyle olmasini ortama rahatsızlık vermeyi ama beni kimse anlamiyor ya sürekli değişik bakislarla bakiyorlar. Ve çok zoruma gider oldu nasıl halledebilirim diye düşüne düşüne yiyorum kendimi hayırlısı artık