Benim oğlum da keşke azıcık böyle olsa diye dert yanıyorum ,2.5 yaşında gelen misafir çocuklarına malını mülkünu veriyor sürekli oyun oynamak istiyor ama o başka bir eve gidince asla ona vermiyorlar bende bu duruma çok üzülüyorum. Oyuncaklarını paylaşmak zorunda değilsin ostemeezsen paylaşma diyorum sürekli. Yaptığım doğru mu onu da bilmiyorum ama umarım ilerde kendini ezdirmez ah anne olmak çok zor 😭