Mommyishome şimdi bacım, akşam yatma saati gelene kadar bişeyler yiyip içtiğin için kahvaltı da acıkmaman çok normal.Düzenli olarak akşam 7 de sora yemek yemeyi kes, bak bakalım,kahvaltıda aç olunuyor mu olunmuyor mu😀😀 evet zatıflamak zor.ilk zamanalr ödemler gider 1 1 er düşer kilolar.Sora yağdan gitme vakti gelir, günde 200 gram 300 gram anca verirsin.bazı günler onu da veremezsin.Hafta da 1 kiloyu zar zor verirsin.Ama sonunda verirsin.Şekil A ben, 73 ten 52 lere düştüm,azimle. Ama sizin gibi spor yapıp yemek yemedim. Spor yapmayıp , yemeği kestim.yani sözün özü, aç kalmak aç kalmak aç kalmak. Yoksa kilo veremezsin.zayıflama da sporun etkisi yüzde 3 tür.Geri kalan beslenmeden geçer.o yüzden yarın ne hapıp et,her yediğin yemekten az ye, 3 4 kaşık ye.akşam 7 den sora yeme.Bol bol bol su iç😇😇