Mommyishome bir ara bende öyleydim, duygusal açlıktan sürekli abuk yiyordum ve internetren araştırdığım kadarıyla terapi almak gerekiyormuş, kendimce çözmeye çalışmak doğum sonrası kilomun üzerine +10 la bana patladı , sana patlamasın karşim bence terapi al
Çünkü bahsettiğin şekild eyemek yemek normal değil bende öyleydim