Son123 annem teyzem ve eniştem bozyaka devlet hastanesinde oldular izmirde genel cerrahi doktoru ahmet mücteba öztürk girdi 3′nünde ameyatına. Devlet olduğu için para ödemediler tabi ama sıra beklemek durumunda kaldılar. En uzun annem bekledi sanırım 2 sene kadar. Hatta o doktor başhekim yard oldu diye duyduk sonradan baya iyi bi doktor. Teyzem ameliyat sonrası bol bol uyudu, mide bulantısı yaşadı biraz iyileşme sürecine çok şahit olamadım taburcu olduktan sonra. Annem için konuşmam gerekirse 1970 doğumlu bence yaşına başına göre çok iyi bir süreç geçirdi. Yakın arkadaşımda 4-5 sene kadar önce özel hast 10bin ₺ ye oldu ameliyatı. Bugün kızımın aşısı için özel hast gitmiştik eşim duymuş bi çift yurtdışından gelmiş mide ameliyatı olmaya kişi başı 37bin ₺ ödemişler🙄