Merve_ilter1
Evet canım memnunuz 21 aylığız halen kullanıyordu 1 öğün olarak kimi mamalar bebekleri şişriyor kilo aldırıyor diyorlar bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış ilk hastanede buna başlamıştık şükür ne kabızlık ne gaz yaptı SMA OPTİPRO benim kullandığım kuzum tavsiye ederim 🌹🙋♀️☺️