Busra020 Merve_ilter1 bende burda bekleyeyim bugün daha simdi geçtim aptamilden geçtim ve aptamil gaz yapti baya bi sancilasti hep bide kustu ben Aptamil mamadan diye düşündüm sma optipro aldim insallah da ggaz yapmaz ya
Rainnnn Merve_ilter1 diğer mamalara göre tok tutuyor bebişimi . Kaka problemimizi geçirdi . Kabızdı düzeldi. Gaz yok 4. Ayda başladım aptamil ve sma veriyorum
durusmom22 Merve_ilter1 doğduğunda Aptamil başladık ama çok gaz yaptı, mutlaka SMA Comfort denemenizi öneririm. Ne kaka sorunu kaldı ne gaz. Optipro olanı da guzel ama Comfort bulursanız çok rahat edersiniz 🙏
Demeteymenim Bir çok marka denedim yine sma ya geri döndüm doyuruculuğu olsun gaz ve kabiz yapmamasi olsun her yönden çok iyi hala kullaniyoruz
Busra020 Miracagri ya aptamilden smaya dönünce bizde biraz ilk gün ya gaz yapti normal mi siz böyle bisey yasadiniz mi
Demeteymenim Merve_ilter1 şuan 3.5 aylik kilo alimi cok guzel 5.ayda bu kiloda olmasini bekleriz dedi doktorumuz masallah bize yariyor mama ☺️
Gmzeecnbzzz Merve_ilter1 bebeğim 7 aylik doğduğundan beri sma optipro kullaniyoruz gayette memnunuz 🌸
Merve_ilter1 Demeteymenim kaç gram aldı ayda ben yeni başladım kilosu çok düşük inşallah faydasını görurum
Merve_ilter1 Busra020 2 günü kakasını yaptı yeşil kaka doktor mamayla beslenen bebeklerin kakası yeşil olur dedi
Merve_ilter1 Busra020 evet ilk gün gaz oldu şuan 2 günü kakasını yaptı tabi her bebekte aynı tepki beklenmez
Derin123 Nisan12 bende sma mama veriyorum ama kakası hep yeşil renk bir hafta hipp içirdim tekrar sarı yapmaya başladı. Ama sma içtiği her zaman yeşil kaka yapıyor başka bir şikayeti olmadığı içinde içirmeye devam ediyorum
Liyaesved Merve_ilter1 bende yeni aldım bebelac kullanıyordum güzel ama kilo bakımından sma ya geçtim bakalım bize yarar inşallah
Tugbatugra Merve_ilter1 canım ben kullanıyordum aşırıda memnundum güzelde kilo aldırıyor zaten anne sütüne en yakın mamalardan bir tanesi bebeğimde güzel içiyordu ama çok fazla kabız yaptı o yüzden mamayı değiştirmek durumunda kaldım