Ebru sayfana baktım aynı tarz olmuş sana anlatayım ishal ve pişik oldu ishalde 1 gün hastane de yattık çıktık toparladı şükür sonra bir pişik oldu anlatamam hem pişik hem sivilce gibi sert oldu direk hastanede cerrahiye yönlendirdiler doktorumuz oturtma banyosu ve kremler verdi yaptım 2 aya anca bitti şimdi tekrar oldu