Aradan 1 hafta geçti gece bebeğimin ateşi düşmeye başladı buz gibiydi, doktoruyla sürekli iletişimdeydik bir iki saat sonr altını değiştirirken makatından yeşil irin aktığını gördüm, makatının dışına dokunuyordum makatın içinden apsesi akıyordu, hemen hastaneye gittik acil ameliyata almamız lazım dediler, ben devlette girmek istemedim ,kendi doktoruna söyledim ertesi gün çocuk cerrahı ameliyat etti. Etmemiz gerek dedi bağırsaklara kadar yırtılma olabilir dedi. Hiç düşünmeden ettirdik, tekrar edebilir dedi, ama şuan 20 aylık allaha şükür birşey olmadı , ameliyatta çok kısa sürdü korkulacak birşey yok hiç olmadı , pansuman süreci biraz anne için üzücü ama bebeğim bir kez bile ağlamadı. Böyle uzun uzun yazdım çünkü belki bir zaman sonra postunu başkaları arar onlarda öğrenir diye çünkü ben genel oalrsk internette de bu rahatsızlıkla ilgili pek bir bilgiye rastlamadım