15559972 Öncelikle uzun olacak ama çok geçmiş olsun kızım doğduğu ikinci gün 13 sarılık değeriyle yoğun bakıma girdi 1 hafta kaldı gelen sütüm üzüntüden geri gitti lütfen metanetli olun ve kucağınıza alacağınız günü bekleyin sürekli süt sağıp götürüyordum yoğun bakıma sütüm geldikten sonra 1 hafta sonra yoğun bakımdan 11.3 değer ile çıktı kontrole gittiğimizde 21.8 olduğunu ve acilen yatmamız gerektiğini duyduğumda beynimden vurulmuşa döndüm ama sütüm kesilir dye güçlü oldum ( anne iyi olursa bebekte iyi olur) 1 gece kaldı sadece hastahanede kaldım saat başı yoğun bakımın zilini çalıp emzirmek istediğimi söyleyip yalvardım sabah değeri 5.2 ‘ye düştü eve geldiğimizde 1-2 saat arayla emzirmem gerekiyordu ama kızım uyanmıyordu topuklarını sıktım ağladı ben ağladım ama emzirdim mama berdim ( kan şekerini dengeliyormuş) çok şükür bir daha yükselmedi.