15559972
Canim benim öncelikle cok cok gecmis olsun korkma diyecegim ama annelikk 🤷🏼♀️ bebisin cok cok iyi olucak emin ol bizimde uzamış sarilik oldu benim bebegim dogdugunda enfeksiyondan kuvezde yatti 10 gün sonrasinda orda sarılık olmuş fototerapi görmesine rağmen tekrarladi suan 1 ay 3 gunluguz hala var gibi gorunuyor yada bana oyle geliyor bebegim birazda sarışın sanırım ondan abo uyuşmazlığı da varmis benim ve bebek arasinda yani benim kan grubumda defil babasindan almış en son yogun bakim sonrasi kontrolunde 4 hafta oncesine kadar mi diyim ne zaman hatirlamiyorum tam doktor kontrolunde doktorumuz da test istedi 11 çıktı sarılık anne sütü sarılığı uzamış sarılık kan uyuşmazlığı vs birsuru seyler söyledi ama meme +mama dedi çünkü bebek uyanmiyordu asla hiçbir sekilde uyandirmak cok güçtü yani hem normalde bebekler çok uyur hemde sarılık eklenince sonra doktorun dedigini uyguladim sütumde uzuntuden pek yoktu genede silikon uc ile emzirdim çünkü biberona alışmıştı kuvezdeyken mama bir kutu bitti ve cok sonuc aldik duzeldi gozlerinde ki sararma uykuları acildi bez sayısı artti boule boyle atti vücudundan test yaptirmadik daha henüz ama hala mamaya devam ediyorum gunde bir iki kere veriyorum çünkü sarılık sutumden oluyor ve uzun bir sure daha devam edebilir zararsiz suanki sararmasi dedi doktorum yani sakın korkma canim ama mama da bu konuda ise yaradi emzirmeyi de ihmal etme içini ferah tut bebisin de iyi olacak cok geçmiş olsun minik kuzuya 🙏🏻💕