Cekuli tahmin edebiliyorum benim de canımdan can koptu sanki o iğneler yapılırken. Hatta işlemden sonra tansiyonum düştü falan. Bebiş için geldik hastaneye benim tansiyonum ölçülüyordu🙈
O gün içinde anestezi, fitil bir de calpol yazmıştı bize bunlar derken ilk gecesi rahat geçti. Çok yorulmuştu bebişim. Geceleri biraz huzursuzluk oluyor ama o da bence çişini yaparken. Doktorumuz çişini yaptıkça daha da toparlanacak ne kadar çok olursa o kadar hızlı iyileşir dedi. İlk gün ve 3. Gün foto istedi. Ona göre kontrol gününe karar verecek. Bizim avantajımız erken olduğu için şuan pipisinde o kadar hissiyatı olmuyormuş o nedenle ağrıları çok yoğun geçmez dedi. Bu arada sargı bezi falan da sarılmadı bizde, sadece besini sıkı bağlayın dedi. 1 haftaya iyileşme süreci tamamlanır dedi.