Herkese merhaba 9 aylık oğlum yarın sünnet derisinde darlık olduğu için sünnet olacak bu konuyla alakalı çok başlık var ama çok gerginim sünnet olan annelerden Öneri istiyorum? Lokal anestezi ile olacak o esnada ağlar mı? sonrasında canı yanar mı? Pipisine nasıl bakmam gerek? Kakasının pipisine gelmemesi için alabileceğim bir önlem var mı? Gece uykusu nasıl olur? Bir sürü soru var kafamda yaptıran anneler neler yaptınız nasıl geçti?