Bircicekannesiii Gamzeadnan66 Kaşıntı olunca iyileşiyor mu oluyor canım bende de var da ya 25 gün oldu
Eslinapapatya sumeyye2201 benim 3 gün sonra 2 ay bitecek halen tuvalete oturduğumda hassasiyet var sanki dikişler yeni gibi hissediyorum
sumeyye2201 Eslinapapatya ben tuvalette ılık su kullandım birde Ocak 22 de doğum yapmıştım çok soğuktu havada sularda banyodan sonrada hep kuruttum o hassasiyet bir süre devam ediyor canım sonra azalıyor ara ara hissediliyor üşütme olduğunda malesef. Oradaki deri inceliyor galiba o yüzden dikkat etcez yapacak yok 😔
Aydagul35 Bircicekannesiii ağrı, koku ve dikişler de durunca, antibiyotik başlamistim. Amoklavin BID 1000mg 14 tablet. Sabah akşam aldım bı hafta bitti, dikişler düştü iyileşti rahatladım.
Aydagul35 Bircicekannesiii antibiyotiklerin reçetesiz satışı yapılmaz. Asm den aile hekiminize şikayetlerinizi söylersiniz uygun bulursa reçete edebilir 🤔
Adaninannisi Malesef beklemeniz gerekiyor bana da öyle dediler ama doğumdan sonra 50 55 günde anca normale döndüm çok iyi baktım batikon her tuvaleteten sonra yıkadım fön tutup kuruttum ama yine de iyileşmesi zaman aldı biraz sabırlı olun